SILO SEO

Home | SEO | kennisbankSILO SEOBlog

Wat is SILO SEO?

SEO Siloing: Is het bouwen van een Thema Website
Zoekmachines geven een veel betere toekenning in posities aan de site die het beste geschikt blijkt voor de relevantie van een onderwerp of thema dat past bij de zoekopdracht.

Het primaire doel van SEO is om een website te verbeteren, zodat de site meer te bieden heeft dan alleen een doelgerichte trefwoord – het gaat over de thema’s die overeenkomen met deze zoekwoorden.

Veel websites zijn een reeks van niet gerelateerde informatie zonder een duidelijk thema, een dergelijke site lijdt in de zoekmachine posities voor de gewenste zoekwoorden. SILO SEO (Siloing) helpt een onderwerp en relevantie te verduidelijken en zal de basis voor betere en hogere leggen. Het is een bouwsteen voor professionele zoekmachine SILO SEOoptimalisatie.

De term siloing is ontstaan om het concept van verwante informatie te groeperen en te identificeren in verschillende secties binnen een website. Net als de hoofdstukken in een boek, een silo vertegenwoordigt een groep van thema’s of onderwerp-specifieke inhoud en LSI woorden op uw site.

De reden dat deze groepering is de prioriteit in zoekmachineoptimalisatie SEO en relevantie binnen hun index. Goed gerangschikte websites zijn gebaseerd op het concept dat een website fysiek moet worden georganiseerd. Een website heeft een duidelijk omschreven titel, abstract, inhoudsopgave en alle referenties van het onderwerp.